• 1403/02/16 - 09:05
  • - تعداد بازدید: 1195
  • - تعداد بازدیدکننده: 1185
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بن خرید کتاب

بن خرید کتاب

 

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

"متقاضی محترم زمان توزیع سهمیه ها از ساعت 9 صبح 16اردیبهشت ماه آغاز می گردد"

«خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور با همکاری بانک ملی ایران، در «سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشورنموده است.

لطفا قبل از ثبت نام به نکات زیر توجه کنید:

  • نمایشگاه کتاب از تاریخ 19 تا 29 اردیبهشت  به دو صورت فیزیکی و مجازی برگزار می شود.
  • استفاده از یارانه اعتباری از طریق سامانه فروش (کلیک نمایید)  امکان پذیر است. ​
  • سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان وطلاب  700 هزار تومان است که از این مبلغ  420 هزار تومان آورده دانشجویان وطلاب است و  280 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با مشارکت بانک ملی ایران است.
  • سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 800 هزار تومان است که از این مبلغ  400 هزار تومان آورده عضو هیئت علمی و  400 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک ملی ایران است.
  • یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ­یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.
  • اعتبار یارانه سهم خریدار در هنگام خرید کتاب در سامانه فروش (کلیک نمایید) به تناسب خرید و تا سقف اعلامی محاسبه و از صورتحساب خرید کسر می­ گردد.
  • با توجه به محدودیت بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام نموده اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.
  • لطفاً فرایند ثبت نام را تا دریافت این پیامک: «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» از طریق شماره 30004141 ادامه دهید.
  • هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) می باشد.
  • هنگام تشکیل صفحه کاربری الزامی برای  مطابقت کد ملی و شماره تلفن همراه نمی باشد اما برای دریافت یارانه نیاز به استفاده از شماره تلفن همراهی است که در مالکیت کد ملی باشد. شماره تلفن ­همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.
  • گزینه دریافت یارانه در سامانه فروش مجازی در قسمت پروفایل کاربری شما بعد از تکمیل و بروزرسانی اطلاعات قابل دسترسی است.

 

پشتیبانی : 02191009898

ساعت پاسخگویی: 18-9(در صورت عدم پاسخگویی از طریق گزینه های "ارسال تیکت" و یا " تماس با ما" اقدام نمایید.)

 

                                                     اخبار را از سامانه های ketab.ir و Tibf.ir پیگیری نمایید.                                                      

 

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار فصلی کتابخانه,اطلاعیه کتابخانه
  • کد خبر : 2172
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سوالات متداول

عضویت در کتابخانه چگونه انجام می‌شود؟

تکمیل درخواست "ثبت نام برخط در کتابخانه" در سیستم فراکاوش به آدرس lib.lums.ac.ir

* مراجعه به کتابخانه جهت تائید و فعال شدن عضویت (درهنگام مراجعه ارائه کارت دانشجویی جهت دانشجویان  و ارائه حکم کارگزینی ویژه کارکنان  دانشگاه علوم پزشکی لرستان  الزامی است.)

تعداد مدارک و مدت زمان امانت کتاب به چه صورت می باشد؟

 

اعضا

حداکثر تعداد مدرک

مدت امانت

کلیه کارکنان و دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی

3

10 روز

کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترای عمومی

5

15 روز

دانشجویان دوره تخصص و اعضای هیئت علمی

7

20 روز

 

آیا برای دیرکرد عودت کتاب جریمه درنظر گرفته شده است؟ درصورت دیر کرد جریمه به چه صورت می باشد؟

در صورتی‌که منبع در تاریخ مقرر به کتابخانه عودت داده نشود، برای هرروز تاخیر جریمه برابر تعرفه های اعلام شده در آغاز هر سال در نظر گرفته می‌شود

پیشنهادات و انتقادات
پیشنهادات و انتقادات